Klacht: Betaling

op 21 september 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb contact opgezocht met skrill ze zeiden dat ik 48 uur moest wachten, dus dat heb ik gedaan maar er gebeurt niets en als ik dan een klacht wil indienen krijg ik iedere keer duplicate.
Mijn betaling was afgeschreven van me bank alleen niet bijgeschreven bij skrill.
Ik hoop dat dit alsnog gebeurt
Vriendelijke groeten
Pepijn

Gewenste Oplossing:

Als mijn 40 euro is bijgeschreven bij mijn skrill account

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 22 september 2016 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

22-Sept-2016 De heer Hoen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Pepypro1