Klacht: Betaling

op 03 september 2016 over free fitness in de categorie Sportclub/-school

Na een betaling achterstand is er een incasso bureau ingeschakeld door FreeFitness.
Ik zou de achterstand in 8 termijnen moeten voldoen met een bedrag van 38.99 per maand.
De betaling deed ik doormiddel van een periodieke overschrijving waarbij ik niet in de gaten had dat ik al 11 termijnen had betaald,
toen ik het te veel betaalde bedrag terug vroeg aan het incasso bureau zeiden ze dat het dossier al gesloten was en ze het te veel dat ik hebt betaald op de rekening van FreeFitness hebben gestort een bedrag van 200,00.
Na vele telefoontjes en mailtjes kreeg ik steeds te horen dat het uitgezocht moest worden bij de administratie. Telefoniste zei dat ze mij niet in contact kon brengen met een manager of bedrijfsleider.
Na enkele maanden zag ik op mijn bankrekening 148,95 bij geschreven, zonder enige schrijven.
Ik heb weer contact proberen te leggen met Freefitness, zonder resultaat.
Ik ben zwaar teleurgesteld in de afhandeling van Freefitness.

Ik zou tevreden zij als men mij te veel aan betaling terug geeft met en schrijven. Want ik begrijp niet waar mijn 51,05 naar toe.
Want ik snap het handelen van Freefitness hierin niet.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over free fitness

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over free fitness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 388