Klacht: Betaling

op 13 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Vandaag heb ik gemerkt dat er een bedrag van mijn rekening genomen wordt door Global Collect BV, maar ik kan mij niet herinneren iets daar besteld te hebben voor zo’n bedrag. Ik zou graag willen weten waar dit vandaan komt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik weet waar dit vandaan komt en indien er een fout is, die rechtgezet wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 13 juli 2016 om 13:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door IbenDB