Klacht: betaling

op 22 juni 2016 over twoo.com in de categorie Websites

hallo met hinoul eric , ik betaal nog twoo terwijl ik twoo niet heb sings 2 maanden heb vandaag een rekning aangehad van 39 euro grts

ik zou tevreden zijn mocht ik het geld terug krijgen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 22 juni 2016 om 13:03 geantwoord

Goedemiddag Eric,

Bedankt voor je bericht. Je account werd volgens onze gegevens nog niet verwijderd.

Ik heb dit meteen even voor je nagekeken, en blijkbaar stond je account ingesteld op automatisch verlengen. Dit werd aangegeven in de correspondentie die je na je aankoop van Twoo ontving, alsook tijdens het aankoopproces.

Je kon het verlengen van je Twoo Premium op ieder gewenst moment per direct uitschakelen door onder de instellingen van je account je Premium stop te zetten. Wanneer je dat doet, wordt je abonnement niet meer automatisch verlengd, maar kan je uiteraard wel nog gebruikmaken van Twoo Premium voor de termijn die je reeds betaalde.

Ik heb dit zonet in orde gebracht voor je. Onze betaaldienst heeft bovendien de twee laatste aankopen aan je terugbetaald.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door hinoul eric