Klacht: betaling

op 20 juni 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na verlenging van contract voor mobiel, terwijl ik dus zo rond de 200 euro, betaal inclusief KPN compleet, zijn de regels aan gescherpt bij KPN, ze praten over een nieuw systeem. Dus het systeem, denkt ook al mee, nu word je na paar weekjes te laat betalen, direct afgesloten, terwijl je al jaren, bij hun zit he,met het oude systeem lokken ze je binnen, en met het nieuwe systeem, zie je maar, hoe je belt, jammer gezien ik KPN compleet, 3 mobiele aansluitingen heb, ik krijg helaas spijt, mijn volgende provider, word waarschijnlijk geen KPN,

Gewenste Oplossing:

op z'n minst een reactie, liefst sociaal. en dan te bedenken, dat je ooit afspraken hebt gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door omehenk1957