Klacht: betaling

op 07 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

mijn klacht is dat ik betaal elke voor huurwoningen .nl waar ik zelf nooit toestemming voor heb gegeven. Ik ben voor een maand terug gebeld door een dame voor lid te worden ik zie tegen haar daar heb ik geen geld voor. Nu wordt er zins twee maanden geld van mijn rekening gehaald en die heb ik terug geboekt. Nu krijg ik een mail niet betalen 40 euro boete.

ik ben niet tevreden

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een account aangemaakt op 15-03-2016, u heeft hiervoor uw gegevens ingevuld en een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Daarbij heeft u 3 bezichtigingen aangevraagd wat enkel mogelijk is met een premium account. Vanmorgen is uw account uitgeschreven. Wij benaderen geen mensen om lid te worden bij ons, wellicht bedoeld u een andere instantie. De aanmelding via onze website gaat enkel via uw e-mailadres. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 12:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw account is op 7 juni 2016 uitgeschreven.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door xxxxxxxxxxxxxxxx