Klacht: betaling

op 24 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei 2016 via een bankoverschrijving een betaling gedaan van
EURO 63.50 voor een lidmaatschap op ZOOSK dating-site.
Referentienummer 460470256739.
Bestelnummer 3106905413
Bedrag is van mijn bankrekening af geschreven,
Zoosk geeft te kennen niets ontvangen te hebben.
Hoe is dat mogelijk ??

Gewenste Oplossing:

Dat deze betaling alsnog bij Zoosk terecht komt of anders mijn geld terug gestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 24 mei 2016 om 07:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

24-Mei-2016 De heer Van Wissen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments, voorheen GlobalCollect BV, is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Heeft op 25 mei 2016 om 06:57 geantwoord

Deze klacht is tot op heden niet opgelost.
Mijn profielnaam op ZOOSK is cabrio70

Alle klachten die gemeld zijn door cabrio 70