Klacht: betaling

op 13 mei 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo,
Ik heb mee geveild voor iets dat ik heb gewonnen voor een paar euro’s. dan komt en 5 euro administratie kosten bij en het bedrag werd 9.50. nu hebben ze het wel 4 x van de rekening gehaald en weer 4 x terug geboekt. toen heb ik het uit eindelijk zelf over gemaakt en boeken ze het weer terug. eenmaal de achter aan gebeld zeggen ze dat ik de detentie verklaring van mijn ex moet inleveren omdat het via zijn na en bankrekening is gegaan. maar ik heb mee geveild en wil dit zelf betalen. nu is het 47 euro en een paar cent geworden omdat ik niet heb betaald.. afgelopen maandag heb ik een brief gekregen dat de deurwaarde kwam om de dagtekening af te leveren voor wanneer ik voor de rechter moet verschijnen.. en het bedrag kan oplopen tot wel 375 euro.. ik weet niet wat ik nu moet doen, ze blijven het maar hebben over die detentie verklaring.

Ik zou graag nog eens de 9.50 overmaken, zelfs via een andere bankrekening.. want zo breed heb ik het niet dus 47 euro is met een beetje veel en 375 euro is veelste veel

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 14 mei 2016 om 14:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij kunnen ons voorstellen dat dit een erg vervelende situatie is. Wij willen dit graag voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is maar wij kunnen geen account vinden op een betalingskenmerk. Graag ontvangen wij van jou meer informatie via webcare@vakantieveilingen.nl

Lydia Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door kusjelaura136