Klacht: Betaling

op 12 mei 2016 over Provea in de categorie Lingerie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu voor de derde keer een brief ontvangen over miriale tono.
Ik heb meerdere malen telefonisch contact met ze gehad aangezien ik de mailtjes met een foutmelding terug gestuurd krijg..
Het openstaande bedrag heb ik de eerste keer al gelijk betaald..
Ook heb ik vaker aangegeven dat ik mijn adres wilde wijzigen omdat het elke keer naar het adres van mijn schoonmoeder word gestuurd. Ze hebben 4 keer gezegd dat het veranderd was maar hieruit blijkt dat dit tot nu toe nog niet is gedaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden wanneer zij hun boeltje daar op orde hebben en mij een excuus sturen waarbij in staat dat het bedrag komt te vervallen, aangezien ik alles netjes heb betaald..

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Provea

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Provea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerinaw123