Klacht: Betaling

Hedwig van Eijsden op 17 september 2021 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 80.95 euro betaald aan hen maar ik krijg steeds aanmaningen van Mcfee dat ik moet betalen anders is mijn computer niet meer virusvrij.

Wast moet ik doen?

H.M. van Eijsden
Berkelplein 11
7341CE Lochem

Gewenste Oplossing:

Dat mijn computer weer beveiligd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 17 september 2021 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

17-Sept-2021 De mevrouw Van Eijsden per email geinformeerd. Email is verstuurd via [email protected] Uitgelegd wie Ingenico a Worldline brand is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico a Worldline brand

Alle klachten die gemeld zijn door Hedwig van Eijsden