Klacht: Betalen voor toiletbezoek !!!!

op 22 juli 2012 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Zondag 22 juli bezocht ik het La Place restaurant in het Alexandrium in Rotterdam, we hadden een besteding van rond de 22 euro!!! Toen wij het toilet wilde bezoeken werd mijn dochter aan gesproken op het feit dat ze wel eerst moest betalen voor het toilet!! Toen ik mij er mee bemoeide en zij dat we al voor 22 euro in het restaurant hadden besteed en ik dit mede als betaling zag voor het toilet werd de mw erg onvriendelijk en zij dat zij hier als particulier haar werk zat te doen. Het toilet was niet schoon papierbak overvol en er stond een sopje met wel een heel donkere kleur in de emmer naast haar. Ik vind het belachelijk dat ik als klant van het restaurant ook nog eens moet betalen voor toilet gebruik!!! Ik heb gewoon gezegd dat ik niet ging betalen!! En toen liep de mw. weg!!!!! Dus dat betekende voor mij dat ze mij dus ook niet kon verplichten!!!! M.A.W. je bent dus niet verplicht volgens mij!!!!

Dat er dus een bordje staat dat je niet hoeft te betalen als klant van het restaurant!!!! Er komen ws weinig mensen zomaar naar het toilet omdat je niet een heel restaurant doorgaat om ee nwc te zoeken!!!terwijl er ook openbare schone toiletten zijn waar je wel en dat vind ik normaal voor moet betalen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 26 juli 2012 om 13:34 geantwoord

Klacht is afgehandeld.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van La Place beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door paradijslaan