Klacht: Betalen voor periode waarin ik al geen contact meer heb

op 01 juni 2021 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik MOET (zo is mij telefonisch door een servicemedewerker gezegd) eerst een volledige factuur van 01-05 tot een met 31-05 betalen en krijg daarna het teveel betaalde terug gestort. Ik heb echter opgezegd, met inachtneming van de opzegtermijn, per en bepaalde datum en dus was al ver van te voren bekend dat ik alleen van 01-05 tot 15-05 nog van hun ‘diensten’ gebruik zou maken. De medewerker gaf aan dat het systeem geen facturen voor een halve periode kan aanmaken. Ik ben echter van mening dat ik niet hoef te betalen voor diensten in een periode waarin ik geen klant meer was. Daarom heb ik het bedrag dan ook terug laten boeken door mijn bank. Nu riskeer ik een herinnering en waarschijnlijk bij een tweede herinnering bijkomende kosten omdat ik gewoon een eerlijke factuur wens.
Ook al krijg ik het teveel betaalde terug gestort, blijft het de omgekeerde wereld. Deze service is overigens de reden waarom ik heb opgezegd. Ik wacht nog steeds op een juiste afhandeling van een klacht over een storing waarbij ik 4 dagen geen gebruik heb kunnen maken van ons internet thuis…..

Ik verwacht gewoon een duidelijke factuur voor alleen die periode waarin ik een contract had oftewel 01-05 tm 15-05. Deze factuur zal ik dan netjes voldoen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jende