Klacht: Betalen voor iets wat ik heb geretourneerd

Hayat-12345 op 13 november 2017 over Kayadetachering.nl in de categorie Uitzendbureaus

Beste H&M,

Eind augustus heb ik 2 jurkjes bij jullie besteld. 1 van de prijs van 20 en de andere prijs van 40. Geleverd gekregen oké prima. Het jurkje van 20 euro maar gehouden. Toen ik mijn arm stak in dat andere jurkje bleek er een grote scheur in dat jurkje te zitten. Zonder dat ik hem nog verder heb gepast heb ik hem meteen geroutineerd nog in dezelfde week. Nou krijg ik al 2 maanden en factuur binnen met te betalen 60 euro. Ik begreep maar niet qaar het vandaan kwam want het bedrag dat ik moest betalen was 20 euro. Ik ben absoluut klaar met deze slechte service en ga het bedrag ook zeker niet betalen. Ik ga niet voor iets betalen wat ik amper in huis heb en iets wat en fout was van jullie. Ik weet niet waar het fout is gegaan maar mijn pakketje heb ik netjes geretourneerd en staat er niet bij?!!!!

Ik hoop op en spoedige reactie,

Groetjes

Hayat Ambari

Ik ben tevreden als er word aangegeven dat het bedrag niet klopt en er word gecontroleerd dat ik inderdaad het pakket heb teruggebracht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kayadetachering.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kayadetachering.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door