Klacht: Betalen voor een product die heb je nooit besteld/ontvangen?

op 02 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Proefpakket besteld en 7,50 euro betaald.Daarna geen bestelling meer gedaan en niks ontvangen.
Nu moet ik een nota van 109,67 euro via Nederlandse incassocentrale te betalen.
Proefpakket is OM TE PROEVEN,-ze kunnen absoluut niet je automatisch als abonnement lid zetten!

Gewenste Oplossing:

Was ook niet tevreden met product zelf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vitalija