Klacht: Betalen voor ebooks die je niet afneemt

op 03 juli 2017 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

Op 2 juni 2017 heb ik mij via een reclame mail van Kobo mij aangemeld voor het Kobo Plus ebook abonnement. De eerste maand zou gratis zijn en vervolgens zou dit € 9,99 p mnd moeten kosten. Nadat ik mij had aangemeld heb ik op d site van Bol.com gekeken welke schrijvers er in het abonnement zaten. Helaas vond ik niet mijn schrijvers in het abonnement en heb ik mij direct afgemeld voor het Kobo plus abonnement. Wat scherts mijn verbazing, op 3 juli 2017 krijg ik bericht van mijn credit card dat er € 9,99 is afgeschreven ten behoeve van mijn Kobo abonnement.

Hierop direct contact opgenomen met Kobo klantenservice. Volgens deze mevrouw had ik mij 2 juni 2017 inderdaad aangemeld bij Kobo, maar kon zij zien volgens haar dat ik mij toe ook had aangemeld bij Bol.com. Dit terwijl ik alleen maar bij Bol.com gekeken heb welke schrijvers onder het abonnement vielen !!!!

Kobo kon niets voor mij betekenen, terwijl ik geen ebook heb afgenomen, om mijn afgetrokken abonnements kosten te retourneren. Terwijl zij ook kon zien dat ik ook echt geen boek had afgenomen. Ik moest dit maar accepteren en ik mocht volgens haar de hele maand juli nog boeken afnemen die ik niet wil lezen.

Zij was wel bereidt om mijn abonnement met onmiddellijke ingang te beëindigen en ik moest zelf mijn aanmelding ???? Bij Bol.com cancelen.

Het enige dat ze maar bleef herhalen was dat ik mij had aangemeld en niet was afgemeld. En dat ik vervolgens aangaf dat ik die zelfde dag 2 juni 2017 mij direct had afgemeld was dan jammer voor mij.

Als ik mijn € 9,99 die ik betaald heb terug krijg,voor iets dat ik niet heb afgenomen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ebookje2017