Klacht: betalen van naamswijziging wel of niet?

op 19 oktober 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 oktober vloog ik van Eindhoven naar Faro. Ik had mijn voornaam (meisjesnaam) op de boekingspapieren staan en dat moest mijn voornaam van het paspoort zijn. Vanzelfsprekend ben ik fout omdat ik dat over het hoofd heb gezien. Maar een zelfde fout werd ook door een vriend gemaakt waarmee ik terugreisde. Mijn vraag is nu: hoe kan het zijn dat ik € 160,00 voor de naamswijziging moest betalen en een ander hoeft niets te betalen voor de zelfde handeling? Vrouwendiscriminatie?

Gewenste Oplossing:

ben dus niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ans Krebbeks