Klacht: Betalen vakman niet

op 15 december 2017 over Homebell in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als vakman krijg je een opdracht met tal van eisen. Opzich prima. Nadat de klus geklaard is, stuur je het opleverformulier toe. Dan krijg je, met geluk, na 4 weken je geld.

In de veelgestelde vragen staat

5. Project is voltooid en opleverformulier is getekend. Hoe word ik betaald?
Nadat het opleverformulier is ingeleverd, wordt de klus uiterlijk 30 dagen uitbetaald onder vermelding van het credit note nummer (bijvoorbeeld 1234567_2017_1).

Zij vergeten er bij te zetten dat de vakman alleen betaald krijgt als de klant heeft betaald. Dit is bij ons niet het geval. Gevolg; al 8 weken wachten op geld zonder vooruitzicht dat dit snel zal komen.

Tevens maken zij loze beloftes als terugbellen. Wanneer je zelf niet belt, belt niemand je terug.

Gewenste Oplossing:

Hoe Homebell zijn geld krijgt lossen ze zelf maar op. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Homebell over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Schildersbedrijf Vliet Vlieland