Klacht: geen gehoor

op 04 juli 2019 over Homebell in de categorie Aannemers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben diverse afspraken gemaakt met de fi Homebell maar ze geven geen gehoor. In 2017 hebben wij voor meer dan 5K ons pand laten verven. We moesten extra geld bijbetalen gezien de fi Michon uit Den Haag een speciale stuccer moest inzetten. Die stuccer is nooit geweest de schilder Michon wel (overigens is de start datum heel veel uitgesteld uiteindelijk november 2017) Binnen 1 jaar laat het verfwerk los en bladdert het verf al van de gevel. Na contact te hebben opgenomen met Homebell zou de fi Michon terug komen om herstel werk te realiseren. Na heel veel keren nagebeld (6maanden)te hebben hebben ze uiteindelijk gemeldt dat de schilders in juni jl. zouden starten om de gevel te herstellen (ziet er zeer slecht uit) Maar nooit meer iets gehoord en vervolgens is de fi Homebell onbereikbaar. Wij zijn alle vertrouwen in een intermediar etc verloren en nog maar niet te spreken over de kosten!!

Gewenste Oplossing:

herstel van de gevel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Homebell over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door elwyn