Klacht: Betalen terwijl ik niet eens gewonnen heb

op 27 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Geachte meneer of vrouw

Op jullie website heb ik meegeveild voor drie daagse citytrip in Europa. Ik heb netjes meegeboden en had voor 150 euro geboden ik had de veiling bijna gewonnen maar iemand anders had hoger geboden. Ik heb er bewijs van want ik heb een printscreen gemaakt van de winnaar. De winnaar had voor 191 euro geboden, vervolgens heb geboden op een veilig voor een hotel in Parijs die heb ik gewonnen. Ik en mijn vriendin wilde dit netjes betalen totdat we zagen dat de eerste veilig waaraan wij meededen van de citytrip dat we die moeten betalen, terwijl ik niet eens had gewonnen. Ik snap niet hoe dit kan omdat ik de eerste veilig hen verloren heb ik gekozen op een veilig te bieden. Ik ga niet voor iets betalen wat ik niet gewonnen heb. Ik heb ook bewijs dat ik de citytrip niet heb gewonnen

Ik hoop dat ik spoedig antwoord krijg van u

Vriendelijke groeten

Mevrouw Abdi

Dat ik uiteindelijk de niet gewonnen prijs hoef voor te betalen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste mevrouw Abdi, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen. Op het e-mailadres wat u opgeeft kan ik helaas geen account terugvinden. Op welk e-mailadres heeft u de veiling gewonnen? Dan kan ik even meekijken. Met vriendelijke groeten, Mara - Webcare VV

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 juli 2016 om 13:18 geantwoord

Beste mevrouw Abdi,

Naar aanleiding van onze voorgaande berichten hebben wij helaas geen reactie van u mogen ontvangen. Om deze reden gaan wij er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels is opgelost.

Mocht dit niet zo zijn, dan zouden wij dit graag willen weten. U kunt ons altijd bereiken via webcare@vakantieveilingen.nl of via 020-7605070.

Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door FahimaAbdii