Klacht: betalen terwijl ik beide pakketjes heb terug gestuurd.

op 09 januari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb ergens vorig jaar 2 black masks besteld bij LuxStulyle. Toen ik ze had ontvangen had ik ze weer terug gestuurd. Ik ontvang nu al bijna een jaar lang emails dat ik een bedrag van 70 euro moet betalen. Laatst kreeg ik ook nog eens een email van IO International Collection dat als ik binnen een bepaalde tijd het bedrag niet zou betalen ze een rechtzaak tegen me zouden aanspannen. Ik ben hier niet van gediend en weet aangezien ik een meisje van 15 ben niet wat ik hier mee aan moet. Een ding weet ik zeker. Ik bestel daar nooit meer iets.

Gewenste Oplossing:

zodra ik het bedrag niet meer hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Katja,

We are sorry that you do not agree with the placement of this order. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

In previous email communication, you informed us that you have sent the goods back to us.

Unfortunately, since we did not receive the goods, nor a receipt with tracking information, we cannot close the invoice without payment.

We can ship a new set after payment out of courtesy.

Alle klachten die gemeld zijn door Kvdh