Klacht: Betalen of deurwaarder

op 22 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Zojuist gebeld door ene mnr. Mes van Mediation Agency BV die zegt dat er een openstaand bedrag is van 199,- bij Weekendje Genieten. Dit was eerst 79,- en is van 2016. ALs ik niet betaal dan deurwaarder en wordt het 480,-. Ik weet zeker dat ik dat telefonisch afgezegd heb binnen de termijn van 14 dagen. Het incassobericht mocht ik storneren van de telefoniste en alles zou geregeld zijn. Er wordt nu gezegd dat ze bandopname hebben van het akkoord, maar ze hebben dus geen bandopname aangeleverd van het afzeg-gesprek. Ook is er bewijs dat er 3 mails naar mij gestuurd zijn. Nou, ik heb ze nooit ontvangen!! En net 1 minuut na het telefoongesprek krijg ik een smsje van weekendje genieten, dat ik die 199,- moet betalen.
Als het zo zou zijn dan had ik zelf wel eerder contact met dat bedrijf opgenomen. Bewijs is er na een jaar of zo mooi niet meer en aan de klachten hier te zien, ben ik niet de enige die ze proberen op te lichten. VUILE VIEZERIKKEN BIJ WEEKENDJE GENIETEN!!!

Dit bedrijf, weekendje genieten, moet hiermee stoppen!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waterparel