Klacht: Betalen niet terug/komen afspraken niet na

op 31 augustus 2016 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Iets besteld, waarvan gezegd wordt op de webshop de volgende dag geleverd. Omdat de status niet veranderde maar gebeld en vernomen dat door drukte dit niet waargemaakt kon worden, daarom de order geannuleerd. Er werd mij toegezegd dat er direct tot terug betaling overgegaan zou worden. Na een paar dagen nog een keer telefonisch contact; dit keer met Joep. Joep verteld mij dat er nog niets was gedaan met het terug betalingsverzoek maar hij zou ervoor zorgen dat het nu echt voor elkaar zou komen. Krijg vandaag mail: omdat het pakket nog niet terug is van de verzender (die hadden ze blijkbaar ook niet terug gehaald) moet ik wachten om te voorkomen dat ik het geld en het artikel alsnog ontvang. ik wil mijn geld terug, nu en geen smoezen meer !

Geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bax-shop.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 10 april 2018 om 15:37 geantwoord

Beste Ellen,

ten eerste bedankt voor jouw bericht. Jouw klacht stond nog niet als opgelost gemarkeerd, vandaar dat wij deze reactie plaatsen. De terugbetaling is vrij snel in orde gemaakt nadat je contact met ons hebt opgenomen. Nogmaals namens Bax Music onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Heeft op 11 april 2018 om 00:44 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost, jullie doen gewoon waar je zin in hebt. De klant moet betalen van te voren maar als JULLIE je dus niet aan de afspraken (kunnen) houden dan heb je gewoon pech en moet je wachten, wachten en wachten. Dat dit nog niet op opgelost stond zegt genoeg ! Bah Bax !!

Alle klachten die gemeld zijn door Bozeklant9999