Klacht: Betalen maar voldoen aan gouden lidmaatschap ho maar en nog meer

op 03 juni 2016 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Jurofoon meldt dat zij het keurig hebben gedaan. Echter, ze verzuimen te melden dat ze
1. bij het berekenen van hun diensten nooit rekening hebben gehouden met het gouden lidmaatschap.
2. nooit gemeld hebben dat er meer bijbetaald moest worden.
3. het de normaalste zaak ter wereld vinden dat je 3 x van jurist wijzigt dankzij Jurofoon.
4. dat je lange tijd moet wachten totdat er iets gebeurt.
5. dat ze een haalbaarheidsonderzoek doen, maar vervolgens ben je geen steek verder. Kortom blijf weg van Jurofoon. Zie het hele verhaal hierna.
Heb een gouden lidmaatschap afgesloten waarin o.a. half uur gratis elefonisch advies zit. Rekeningen worden echter gewoon gestuurd zonder hiermee rekeningen te houden. Jurofoon heeft gemeld hier slechts telefonisch op te reageren. Maar ja, dan heeft men geen bewijs en dan kan men weer betalen voor telefonisch advies. Men betaalt zich blauw alvorens er wat gedaan wordt en dit wordt niet gespecificeerd, kan men lang wachten voordat er iets gebeurd en komt men van een koude kermis thuis. Verder, vond Jurofoon het nodig mij 3 x een andere advocaat voor te schotelen, Nu dreigen ze met een incassobureau.

credit nota laatste rekening en van alle kosten. Schandalig hoe deze firma werkt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 13 juni 2016 om 10:31 geantwoord

Wij willen inhoudelijk niet op deze geplaatste klacht reageren. Onze
cliënte is op alle mogelijke manieren reeds meerdere malen te woord gestaan door ons. Onze advisering en werkzaamheden zijn correct uitgevoerd, cliënte heeft al meerdere malen de uren specificaties van ons mogen ontvangen. Wij hebben daarnaast meerdere malen aangegeven dat we graag telefonisch nogmaals alles willen uitleggen aan cliënte, maar mevrouw weigert om te bellen/gebeld te worden en blijft uitleg per mail eisen. Aan het laatste verzoek (4de keer) hebben wij niet meer voldaan, met als gevolg deze \"klacht\". Wij zullen niet overgaan tot enige creditering omdat hiervan gewoonweg geen sprake kan zijn. Wij staan open om e.e.a. op een normale, zakelijke manier verder met cliënte te bespreken.

Heeft op 18 september 2016 om 15:56 geantwoord

Jurofoon die het de normaalste zaak van de wereld vindt dat men meer dan €1100 voor 2 zaken neerlegt, die zonder dat te melden wil dat men bijbetaald terwijl er nog 60 min. credit staat en de bovengenoemde klachten, heeft inmiddels een incassobureau gestuurd in de vorm van Arag. Deze meldt dat zijn cliënt.... Echter, Arag is eigenaar van Jurofoon. Deze meldt eerst even dat de aanmaning voor het lidmaatschap is; hetgeen niet waar is en verder, is deze dus net zo ongewillig om klachten schriftelijk te behandelen, zodat men een poot heeft om op te staan, als Jurofoon. Het dreigt vervolgens met een dagvaarding; onder protest betaalt, want om nog meer geld uit te geven. Het is ronduit schandalig dat dit soort instituten bestaan zonder dat consumenten ergens met hun klacht terecht kunnen.

Reactie van de melder van de klacht V F

1 maand geleden - Jurofoon heeft een zg. incassobureau ingeschakeld, t.w. Arag. Dit is gewoon de moeder van Jurofoon. De advocaat raadde aan te betalen. Het is echter schandelijk dat men nergens met klachten over het bedrijf Jurofoon heen kan en dat die op de juiste wijze worden behandeld, m.a.w. blijf weg bij Jurofoon.

Alle klachten die gemeld zijn door V F