Klacht: betalen in termijnen en nu kosten betalen want geld is weg

op 22 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

ik heb besproken om in termijnen te betalen van een openstaande rekenening essent ging akkoord dus ik heb een bedrag van 42 euro 20 mei gestuurd dan weer een bedrag van 41 euro gestuurd 21 juni dat was binne de bepaalde tijd hun zeggen dat ze helemaal niks hebben ontvangen alleen de normaale betalingen via essent web site dus nu moet ik 122 euro voor niks betalen

ik ben tevreden als hun alleen hun zaken beter regelen want geld kan niet zomaar verdwijnen maar ik heb bewijs ervan

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 juli 2016 om 08:07 geantwoord

25-Jul-2016 De heer, mevrouw Lake per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Wij hebben de betalingen kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor een bewijs van betaling via email, zodat de terugbetaling ingang gezet. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door jaimielake@hotmail.com