Klacht: betalen faktuur

op 31 januari 2014 over Flexifront in de categorie Scheren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flexifront over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb Flexifront een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Flexifront in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexifront een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexifront

Heeft op 10 februari 2014 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer,

Wij zien dat de betaling toch gelukt is. Het is een belgische iban, dus eerst op buitenlandse betalingklikken is noodzakelijk.

Met vriendelijke groet,

Lisa van de Berg
Courlux Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door brencganpethe