Klacht: Betalen en afzetters

op 30 augustus 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Hallo! Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij dorivit .nl en zorgvuldig ontvangen . 1ten eerste sta erop niet tevreden geld terug Ma als he het probeer is het doosje toch leeg tot conclusie heb ik een betalungsherinering akkoord gekregen als ik vraag hoeveel ik moet betalen mieten ze nog altijd het dubbel krijgen. Zo duur spul ik zal nooit meer via een reclamen bestellen zo duur en ook afzetters kunt u mij helpen ze overdrijven met geld vragen vriendelijke groeten Ornella

Ik.ben tevreden als ik een deel van mijn geld terug krijg ipv dat ik hier het dubbel moet betalen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:30 geantwoord

Geachte mevrouw Cetina
Hartelijk dank voor uw bericht.
ik zie dat er al enige mail wisseling met u is geweest in het verleden.
Ik heb het nagekeken en het blijkt dat er op 22-05 een bestelling is geplaatst deze is ook betaald op 30-06.
op 9-6 heeft u een bestelling van 156 euro en op 17 4 een bestelling van 104 euro. hierop is een betaling binnengekomen van 52 euro wat betekent dat er nog een bedrag open staat van 208 euro.
Wij hebben u bij hoge uitzondering uitstel gegeven tot 30 augustus om de te betalen.
Echter zie ik dat er nog geen betaling is binnen gekomen.
Ik begrijp dat u onze producten duur vind, echter wist u dit toen u de producten bestelde.

Helaas kan ik u niet tegemoetkomen door uw geld terug te geven. Graag zien wij uw betaling tegemoet.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet

Esther klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Ik heb een betaling van 104 open staan maar niet van 208 ik met schijven 20.79 aan betalen voor de vorige betaling en dit van april in totaal heb ik 100 en nog wat € gestort moet nog 2,5 keer storten voor mijn bedrag van 156 te voldaan waarom vraag u mij die 104€ extra erbij

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben deze betaling nog niet ontvangen en of verwerkt. Waar heeft u deze bewijzen naartoe gestuurd? Het duurt doorgaans enkele dagen eer dat wij de betaling in ons systeem kunnen zien. Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit.

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Klopt het dat u een betalingsregeling heeft met SwierCS? Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Via het Dexia bank is toch normaal dat het een paa4 dagen duurt van België naar Nederland!!! Er zijn veel mensen dat wat zwaar zijn , en herl graag willen vermageren ze proberen je dure produkt die niet help !! Ook niet met je aangepaste dieet , ik bêer 2 maal zwak in geweedt mij in zak te laten zitten , ik hoop dat je er de andere mensen er met rust mee laat . Of te wel met 70 procent u prijzen daalt om in u te geloven met je valse foto's ben ik in mijn gelbugel vermagerd alleen omdat ik zo graag vermagerd en er zijn er nog zo !!!! Vind het echt niet leuk met het geld wat julie aansmeren kon ik 10 fitnessen betalen . Ik weet het is mijn fout maar julie zitten meer op geld uit dan de klanten te helpen !! Mijn klacht gaat tor het uiterste niet alleen om geld maar ook om het bedrog mijn vrienden zullen al zeker niets meer bestellen groetjes ge hoor nog van mij en via de klachten cetina

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Het is zo al heel duur !!!probeer je nog eens 104€ in u voordeel aan te smeren ,dit kan niet door de beugel sory

3 maanden geleden - Ja het klop daar betaalbik no een 20.79 € per maand

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Ik heb toch alles 3 keer doorgestuurd via klantendienst en antwoord en gehad en nu weet gij het nietmeer ik hoo0 dat ze het zien hoe ge de mensen arm kan maken

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Hallo krijg ik nog een aanmaning vandaag omdat het niet betaald terwijl ik ze gestort heb op 30 augustus 3018 via Dexia bank in belgie

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Uw betaling is nog niet verwerkt. Dit kan enkele dagen duren. Waarschijnlijk hebben de aanmaning en uw betaling elkaar gekruist. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Hoi hoe kan dit zich gekruist hebben als ik die de 31 mocht betalen en het gebeurt is!!!! En deze morgen op 3 september ik al een mail heb ontvangen , 1 en 2 september is in een wk en 31 augustus is vrijdag , volgens mij zijn julie met meerderen bezich ivm mijn factuur , en draai zich allemaal om in u voordeel het geld te blijven vragen! Ornella

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft uitstel gekregen tot 30 augustus op deze datum was het bedrag nog niet bijgeschreven bij ons. Hierdoor heeft het systeem gisteren automatisch een aanmaning verstuurd. U heeft ons een betaalbewijs gestuurd echter is daar niet op te zien van welke rekening de factuur is betaald. dit is gisteren ook door een collega van mij gemaild. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Ik heb toch gestuurd is van de belfius bank bedrag re nr en van welke bank bij de meeste is dit een goed bewijs, ze sturen dat ze het hebben ontvangen wat moeten ze nog meer ik hoop dat het afgerond is en stuur mij een voldaan gt Orneĺla

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Hallo! Graag zou ik ,willen weten of het nu een orde? is en ik wil ook graag een bevestiging , zo dat ik in de toekomst geen aanmani ge terug zou krijgen groeten Orneĺla

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben de betaling van 104 verwerkt in ons systeem. ik zie dat er inmiddels ook mail contact met u is geweest. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Reactie van de melder van de klacht Cetina

3 maanden geleden - Hallo maar ook dat het maar 104€was!!!! en niet 208 gelijk er in de mail voordien op stond!! ? Van deze heb ik geen mail ontvangen, goed dat je het zonder bankrekening is geboekt was toch niet nodig ! Ik wil dat je een bevestiging stuur van mijn betaling MVG Ornella

Heeft op 10 september 2018 om 22:38 geantwoord

Ik wil een goede ontvangings bewijs van dat het maar 104 was ,, en betaald is op juist afspraak!! en ik wil ook dat ik geen 208 moest betalen mvg ornella

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb u inmiddels een mail gestuurd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Esther klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Cetina