Klacht: betalen

op 07 september 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

ik heb tel contact gehad met dorivit voor een creme ,ik zou drie tubes kopen,ik had al gezegd dat ik dat niet kon betalen ,maar toch besteld ik kreeg drie tubes nu kan ik het echt niet betalen en heb een tube gehouden en de rest terug gestuurd geheel was 118 euro ,ik heb 59 euro betaald voor die ene tube nu vinden ze dat ik de drie tubes moet betalen die ik heb terug gestuurd ook ,of dit eerlijk is ? ik vindt dat ik die twee andere niet moet betalen ,ik heb ze reeds verschillende mails gestuurd om dit recht te zetten maar ik krijg alleen dreigementen van een incaso van dorivit en van een rechter op mijn gsm

ik ben tevreden als ze eerlijk zijn en ik die twee niet moet betalen
ik heb betaald op 26-06-2018 40 euro en
22-08-2018 19 euro
klant nr 1000095277
order 40121681
fact nr 18776924

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 10 september 2018 om 11:02 geantwoord

Geachte mevrouw
Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik zie inderdaad dat wij van u 2 verpakkingen retour hebben ontvangen.
Echter hebben wij u ook op de hoogte gebracht van het feit dat deze producten veel te laat door ons zijn ontvangen.
uw factuur dateert van 09-05-2018 dit betekent dat de producten retour komen tot 09-06-2018 echter hebben wij deze pas op 06-08-2018 ontvangen. Dit kunnen wij helaas niet meer accepteren waardoor de factuur gehandhaafd is gebleven dit hebben wij u ook gemaild op 3-08-2018.
Ik begrijp dat dit voor u heel vervelend echter kan ik hier niets aanveranderen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
met vriendelijke groet
Esther Klantenservice Dorivit

Heeft op 10 september 2018 om 12:04 geantwoord

dit is ook niet de op lossing,u weet net zoal ik dat die spullen lang achter blijven en laat worden verzonden ,doch heb ik die tubes terug gezonden uit goeder trouw ,ik ben invalide en heb leefloon daarom is het bedrag te groot om te betalen ,ik heb dat aan de telefoon mede gedeeld voor ik het zou bestellen dat kun je trouwens horen op de opnamen van het gesprek,dat ik hiervoor niet lieg ,ik vraag u of u zo goed wil zijn het te schrappen ,het is spijtig dat dit zo moet gaan, als ik het moet betalen wil ik de zending terug,het zal dus langer duren eer ik dat kan betalen
mvg verdijk marie-jose

Bericht van Dorivit.nl

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Verdijk Hartelijk dank voor uw bericht. ik begrijp dat dit ontzettend vervelend is voor u. Wij hebben hier daarom ook besloten dat wij bij wijze van hoge uitzondering het resterende bedrag van 59 euro zullen crediteren. Dit betekent dat er geen bedrag meer van u open staan. Ik hoop dat u tevreden bent met deze oplossing en wens u nog een fijne dag. Hopende u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet Esther Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door m-j v