Klacht: betaalwijze

op 18 juli 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 19 juli 2017 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thimo,

Hartelijk dank voor uw interesse aan Parship.
Graag bied ik u de mogelijkheid aan om per overschrijving te betalen.
Ik zal via de klantenservice contact met u opnemen om alle verdere stappen met u te bespreken. Het is voldoende om op mijn e-mail te reageren.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship Web Care

Alle klachten die gemeld zijn door thimo.