Klacht: Betaalrekening geblokkeerd nu zit ik zonder geld !!!

op 01 mei 2017 over SNS Bank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goededag , Sinds gisteravond is zonder inlichting mijn betaalrekening geblokkeerd zonder mij intelichten. ik moest er via een SNS punt/kantoor achterkomen, want telefonisch konden ze het mij niet vertellen waarom mijn rekening geblokeerd is. vanmiddag bij de SNS punt geweest en direct een mail naar VZ@SNS.nl gestuurd met mijn gegevens. De vrouw achter de balie vertelde mij dat het gaat om veiligheids redenen.. ik weet nu niet hoelang het gaat duren dat betekend dat ik NU ZONDER GELD ZIT EN GEEN ETEN KAN BETALEN OMDAT IK ALLES VIA MIJN REKENING DOE ! Graag wil ik zsm dat mijn rekening weer gedeblokeerd word en dat ik normaal gebruik kan maken van mijn rekening . DIT VIND IK ZEER RESPECTLOOS OM ZO MAAR EVEN EEN BETAALREKENING TE BLOKKEREN !!!

Gewenste Oplossing:

DEBLOKKEREN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SNS Bank in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door CFit