Klacht: Betaaloverzicht

op 13 juli 2021 over beautywonder.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb product besteld maar heb ik de bestelling niet gekregen. Dit heb ik aangemeld naar de Klantservice van beautywonder en die antwoord was een betaaloverzicht van Klarna. Klarna is een andere bedrijf maar werk samen met klarna. Heb ik nog paar email en een brief per post gestuurd dat zou ik niet betalen omdat ik heb niks gekregen.
Vandaag heb ik betaaloverzicht gekregen van een derde bedrijf, deze willen incasseren met boete!
Wat kan ik doen? Hoe kan ik dit regelen?
Mvg
Éva Ring

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen als deze bedrijven laat mij met rust en hoef ik geen producten meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over beautywonder.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over beautywonder.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eef72