Klacht: betaalherinnering ontvangen ondanks aangetekend teruggestuurd

op 27 augustus 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb een herinnering ontvangen ondanks het pakket aangetekend terug gestuurd op 08-07-2016 te hebben,bewijs is in mijn bezit maar nu zijn ze het pakket kwijt en zoekgeraakt bij die NTI ,nu verdommen ze het te zoeken in het magazijn en vallen mij lastig met kosten bij niet ontvangen pakket,willen ze mij een bedrag 10,00 euro laten betalen hiervoor en nu krijg ik op 27-08-2016 een 1e herinnering met factuurnummer 82….5 met zelfde bedrag 10,00 en 7,50 administratiekosten met betalingstermijn van 14 dagen en bij overschrijden 15,00 incassokosten hier boven op,vindt het te gek voor woorden,als ze bij NTI niet de moeite nemen en geven dit ook telefonische aan je door als je ze hierover belt, ze kunnen niet het hele pand gaan doorzoeken naar pakjes daar beginnen ze niet aan !?,wel klanten voor iets laten betalen wat ze niet aantonen kunnen ?,en tevens als aangetekend is verstuurd moet er voor getekend zijn ! anders komt het na een paar dagen retour afzender.

GEWENSTE OPLOSSING dat bij NTI alles ongedaan maken en betalingsherinnering kwijtscheld ,dit omdat als ze niet de moeite nemen om artikelen en pakjes op te zoeken en terug te vinden en dit allemaal bij de student willen neer leggen ben daar niet mee eens,zij kunnen ook niet aantonen dat het niet ontvangen is

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door aankoopmiskoop