Klacht: Betaalde facturen met nieuwe ordernummer opnieuw factureren.

Oortune op 30 april 2020 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

HM en Segoria hebben samen hun zaken niet op orde. Ik bestel iets bij HM en betaal HM, daarna krijg ik een factuur van Segoria.
Daarna moet ik tussen hun twee bemiddelen als klant. Dus HM benaderen of ze het terug willen storen en dan met 7 bijlages als bewijs Segoria afhandelen.
Segoria komt over als een onderneming die incasseren erg blengrijk vindt, hun procedure niet zo.
Ik bestel nergens meer die zaken doet met segoria tot ik zeker weet dat hun geïnvesteerd hebben in hun procedure.

Ik hoef hun rommel niet op te ruimen als klant vind ik.

Gewenste Oplossing:

Segorio hun verantwoording oppakt zodat klanten klanten kunnen blijven en geen backoffice voor hun ongeregelde zaak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 30 april 2020 om 11:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Yürümez,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00.

Meer informatie hierover vindt u in de e-mail die wij u hebben toegestuurd.

Met vriendelijke groet,

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Oortune