Klacht: Betaalde bestelling wordt maar niet geleverd.

op 08 mei 2020 over Megekko.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Op 14 april 2020 heb ik een bestelling geplaatst en betaald bij Megekko.nl Op 8 mei 2020 is die nog steeds niet geleverd. Megekko.nl heeft destijds wel beloofd om binnen de 24 uur te leveren:

“Je bestelling met ordernummer XXX is klaar voor verzending!
Je pakket wordt overgedragen aan Dynalogic en zal binnen 24 uur bij je worden afgeleverd.”

Bij hun transporteur, Dynalogic, zou er een ‘sorteerfout’ gemaakt zijn, die Dynalogic na 3 telefoontjes van mij maar niet opgelost krijgt.

Met Megekko.nl kan je enkel mailen, niet telefoneren. Dat heb ik ondertussen al 3 maal geprobeerd. Veel knuffelantwoorden, maar geen oplossingen. Megekko zou een intern onderzoek opgestart zijn bij Dynalogic.

Ik heb Megekko.nl er al verschillende keren op gewezen dat ik een verbintenis met hen heb, en niet met hun transporteur. Bijgevolg hoef ik niet op te draaien voor hun problemen met hun transporteur. Maar dat argument leggen ze telkens in een knuffelmail naast zich neer.

Voor mijn part een malafide organisatie die je best kan mijden.

Ik denk dat ik na de coronacrisis eens naar Breda ga rijden om mijn bestelling op te eisen of een terugbetaling te vragen.

Jammer dat ik niet eerst de veelzeggende slechte reviews over Megekko.nl heb gelezen alvorens daar een bestelling te plaatsen.

Ofwel leveren, ofwel terugbetalen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Megekko.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Megekko.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SMoons