Klacht: Betaald voor een nooit ontvangen bestelling!

iman bous op 12 december 2019 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Goedemiddag

Heb op 11 September een bestelling geplaats bij Zalando.
Heb toen op 13 September en track and trace ontvangen. Op 14 September zou het pakketje geleverd worden tussen 12:00 en 14:30 Wat helaas niet gebeurd is. Heb toen een mail gestuurd na de klantenservice van Zalando. Dat ik m’n pakketje nog niet ontvangen heb. heb toen een dag later een terugkoppeling gehad met er in staan we vinden het heel erg jammer dar u uw pakketje niet ontvangen hebt en we gaan en onderzoek starten samen post nl. Kreeg daarna een mail met erin staan de bezorger geeft aan dat het pakketje geleverd is. Dus ik heb paar dagen moeten wachten op een ‘onderzoek’ waarna ik een terug koppeling krijg ja de bezorger zegt dat hij langs u huis is geweest en een bevestiging heeft gekregen van iemand uit u omgeving dat het pakketje wel ontvangen is. Dat beweert hij maar meneer de bezorger is nooit meer langs geweest. heb dat ook aangeven dat wat hij zegt niet klopt. Moest toen een rechtsverklaring invullen wat ik gedaan heb. En dan zou na de behandeling de factuur verwijdert worden. 2 weken later niks meer te horen gekregen van ze. Heb ze toen gemaild en ze zeiden u moet de factuur wel betalen. Heb toen gebeld en mevrouw kon me niet helpen en vertelde me dat het beter was de factuur gewoon te betalen anders zou er incasso komen ook al is het pakketje niet geleverd heb toen gezegd ik ga niks betalen en ben het niet hier mee eens heb niks ontvangen en ik ga dus ook niks betalen. En ze hing op .Onder druk van Zalando heb ik de factuur toch betaalt ze reageren niet meer op m’n mails en telefonisch word er altijd opgehangen. Ik vind hun werkwijze heel erg slecht richting een vaste klant. En wil ook daarom m’n geld terug. Ik hoop echt dat klacht.nl mij kan helpen met het vinden van een oplossing. Want ik ben inmiddels 3 maanden veder en ik heb geen pakketje ontvangen en geen geld terug gekregen.

Ik hoor het graag van jullie.

El bousklati

Als ik mijn geld terug gestort krijg, want deze onnodige kosten hebben mij voor een hoop ellende en stress veroorzaakt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door iman bous