Klacht: betaald voor een locatie waar ik nog nooit ben geweest

op 09 mei 2017 over ParkMobile in de categorie Parkeren

18 maart was ik in de goudse schouwburg ik parkeer daar 3 uur
nu zie ik op mijn afschrijving dat ik 7euro05 heb betaald waar ik normaal 3 euro voor betaal. Graag een antwoord hoe dit mogelijk is.
kenteken 2-KXF-35

Als mijn klacht is beantwoord en ik mijn te veel betaalde geld retour heb.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ParkMobile over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht doedel10

5 maanden geleden - Ik zou graag weten hoe dat mogelijk is: nog nooit in Haarlem geweest en ik krijg een afschrijving als zijnde dat ik in Haarlem ben, terwijl mijn auto in Gouda staat.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ParkMobile in behandeling genomen

Bericht van ParkMobile

5 maanden geleden - Beste mevrouw Van der Jagt, Hartelijk dank voor uw bericht. In deze kan ik u vermelden dat wij uw parkeerhistorie hebben geraadpleegd. Hierin is er te zien dat u de parkeeractie van 18-03-2017 om 19:35 uur heeft aangemeld via een Android toestel met uw inloggegevens. De parkeeractie is voor zone 1 - Haarlem gestart. U geeft aan hier nooit geweest te zijn, echter is er wel voor deze zone gekozen en de parkeeractie bevestigd en gestart. Het is mogelijk om van afstand een parkeeractie de kunnen starten. U kunt bijvoorbeeld in Groningen geparkeerd staan, maar alsnog een parkeeractie starten voor een zone in Amsterdam. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een parkeeractie achteraf te wijzigen of terug te draaien. Echter moet u kunnen aantonen dat uw voertuig op het aangemelde tijdstip niet in Haarlem stond, dan kunnen wij kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Whitney van der Koelen Customer Support Parkmobile

Alle klachten die gemeld zijn door doedel10