Klacht: Betaald via iDeal aan WORLDPAY Limited , geen bestelling ontvangen

op 05 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24/11 een bestelling geplaatst bij Boohoo waarbij betaald via iDeal aan WORLDPAY limited..
Op 4/12 blijkt dat de betaling aan tussenpersoon WORLDPAY niet bij Boohoo is aangekomen maar dat het bedrag volgens ABN afgeschreven is aan WORLDPAY en daar nog steeds ergens zweeft.
Boohoo zegt geen geld te hebben ontvangen maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven en ik heb mijn bestelling niet ontvangen. ABN kan het bedrag niet terugvorderen en enigszins contact krijgen met WORLDPAY is niet mogelijk

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Als u een mail wilt sturen naar OM@worldpay.com met daarin:
-een printscreen van de betaling
-de naam waarmee uw account geregistreerd staat
-uw bank
-het bankrekeningnummer
-de swift/bic code
-datum van transactie
-het bedrag
-naar welk rekeningnummer overgemaakt
-uw contactgegevens

Dan neem ik hem in behandeling en zal ik kijken wat ik voor u kan doen.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door 348902