Klacht: Betaald met niet geholpen.

op 14 februari 2020 over Dental365 in de categorie Tandartsen

ik ben vandaag naar dental365 gegaan omdat ik bij mijn familie op bezoek was in rotterdam, ik kom zelf uit maastricht maar had de afgelopen 2 dagen erg last van mijn tanden.
dus heb ik rondgekeken waar ik naar een tandarts kon zonder daar ingeschreven te staan zo ben ik terecht gekomen bij een bedrijf genaamd ‘dental365′ ik heb gebeld en een afspraak gemaakt omdat ik bijna niet kan eten en geen koud water of iets dergelijks kan drinken.

ik kom vervolgens bij dental365 ik vertel hun mij klachten en dat ik een gaatje heb vervolgens word er gekeken naar mijn gaatje word er gezegd we moeten een overzichts foto maken van heel mijn gebit? dit is gedaan vervolgens word er gezegd dat er nog een kleine foto moet worden genomen dit word vervolgens ook gedaan, om vervolgens tegen mij te zeggen dat zij geen gaatjes vullen en dat hun alleen spoedeisend tandarts zijn! ik snap niet wat er niet spoedeisend is als ik niet kan eten en of drinken en ik snap ook niet waarom je foto’s moet gaan nemen terwijl ik mijn gaatje laat zien en aangeef dat die gevuld moet worden!
na niet geholpen te zijn mocht ik vervolgens ook nog is 106 euro tandarts kosten vergoeden! contact opgenomen met dental365 over hoe dit kan vervolgens word de desbetreffende locatie niet opgenomen en word geen gehoor gegeven aan mij klacht. Daarom dat ik hier nu een klacht plaats en iedereen waarschuw GA NIET NAAR DENTAL365 want ze besodemieteren je waar je bij staat!

Ik ben tevreden als mijn geld terug word gestort of dat ik daadwerkelijk geholpen word want dit kan echt niet je kan toch niet voor af met het idee oké het is een gaatje maar die vullen wij toch niet alsnog allemaal foto\'s en dergelijk nemen om iemand geld afhandig te maken!
ik ben een student ik werk hard voor mijn geld ik spaar alle beetjes bij elkaar dus in een klap 106 euro tandarts kosten om vervolgens niet geholpen worden en weggestuurd worden vind ik niet kunnen! www.klacht.nl AUB HELP en maak mensen attent met deze praktijken!

Reactie van de melder van de klacht Cheyenne111

1 maand geleden - Mijn klacht word niet in behandeling genomen en ik word zonder pardon weggedrukt fijn wat een geweldig bedrijf mensen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dental365 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cheyenne111