Klacht: Betaald maar word geweigerd om mee te gaan

op 28 november 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Recent hebben wij bij Ryanair een retourvlucht geboekt van Eindhoven Airport naar Londen Stansted. Deze reis kostte ons samen € 257
Voor vertrek werd ons de toegang tot het vliegtuig geweigerd omdat de betaling Ryanair niet binnen was terwijl deze 2 weken geleden al afgeschreven was. Ik liet nog mij betalingen zien maar wij stonden niet op de passagierslijst en de onvriendelijke dame bij de servicebalie kon ons nieuwe tickets verkopen voor €1300!

Dit was een enorme tegenvaller en een zeer vervelend begin van onze reis! Ik wou diezelfde dag nog weg omdat wij ook een hotel haxden geboekt en we zo nog meer kosten zouden maken. Wij hebben maar een flinke autorit moeten maken om diezelfde dag nog aan te komen voor niet te veel geld ook hebben wij extra kosten moeten maken doordat we zo voor het blok zijn gezet.

Wij zijn doorverwezen naam de klantenservice en zij konden ons niet fatsoenlijk te woord staan. Na veel heen en weer bellen kreeg ik een manager aan de telefoon die ons informeerde. Onze betaling was gedaan via Ideal en is nooit binnen gekomen bij Ryanair en vervolgens werd er abrupt opgehangen! Na weer contact te maken werd onze klacht afgeschoven naar een klachten formulier.

Wij hebben ondertussen onze bank gecontacteerd en die ze dat de betaling is voldaan en niet is afgewezen.Ook stichting Adyen(ideal) bevestigd dat Ryanair het geld heeft ontvangen 24uur na onze betaling.

Na vanmorgen weer contact te hebben gehad om dit verhaal te bevestigen worden wij weer door verwezen naar de formulier. Wij zijn erg boos omdat wij ons geld kwijt zijn alleen maar kosten hebben gemaakt om toch nog op reis te kunnen en achteraf nog zelf een oplossing moeten zoeken tewijl het service level 0 is en ik maar blijf bellen met Ryanair in Dublin.

Ook wij pas tevreden als we onze extra gemaakte kosten terug krijgen en het geld van onze tickets!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.Ramsaran