Klacht: betaald, maar niks ontvangen.

op 04 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 juni 2016 heb ik een betaling voldaan voor een gewonne veiling, het betreft een horloge met als doeleinde een cadeau voor vaderdag. Die heb ik nog steeds niet binnen. DT ; 4 juli 2016.

het verhaal ;
Mail gestuurd op 19 juni om te vragen waar het blijft en daarop als reactie gekregen ; geen idee, ik “zou” worden geïnformeerd als zij meer zouden weten.

A fijn, de levertijd zou maximaal 14 dagen zijn, dus wacht ik nog wel even af.

Ondertussen nog geen mail gekregen..

27 juni raakte mijn geduld op en heb ik weer een mail gestuurd. Ditmaal met het verzoek mijn geld teruggestort te krijgen, want ik heb geen behoefte om hier nog langer achterna te gaan of godweet hoelang te wachten tot mijn horloge eenmaal opgestuurd wordt.

3 dagen later kreeg ik een mail terug met als antwoord dat zij mijn verzoek tot terugbetaling zouden doorsturen naar de juiste afdeling?? ? Als er een antwoord “zou” kunnen komen word ik per mail geïnformeerd…

Het is 4 juli nu en ben geen drol wijzer.
Niet eens een mail, laat staan een terugbetaling.

Gewenste Oplossing:

Wanneer vakantieveiling onmiddelijk het betaalde bedrag terugstort op mijn rekening. Excuses heb ik geen behoefte meer aan, indien die "mogelijk" worden aangeboden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 04 juli 2016 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend dat u tot op heden niets heeft vernomen omtrent uw bestelling en dat u het horloge niet als cadeau kon geven voor Vaderdag.

Ik heb het voor u nagevraagd bij de veilingbeheerder, echter hebben wij nog geen reactie ontvangen van de aanbieder. Wij hebben dan ook direct de veiling voor u geannuleerd. Het betaalde bedrag ontvangt u binnen 5 werkdagen op het rekeningnummer, waarmee de veiling is voldaan.

Voor het ongemak sturen wij u per email een veilingtegoed van €10,-.

Wij hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Derck