Klacht: Betaald maar niets ontvangen

op 14 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 20 februari bestelde en betaalde ik 2 tickets voor Hans Teeuwen –
Stadsschouwburg voor een voorstelling op 17 juni 2016. Kostprijs: 193 euro, een veelvoud van de reële prijs. In tegenstelling tot mijn collega’s, die de tickets bestelde via een andere ticketsite, ontving ik 4 maand na datum nog steeds geen tickets. Via een eenvoudige Google-zoektocht ontdekte ik snel dat er geen tientallen, maar honderden andere gelijkaardige klachten waren
over deze oplichters. Ik heb hen verschillende keren gecontacteerd (per mail, want een telefoonnummer hebben ze wijselijk niet), maar ontving enkel standaardmails terug. Hopend dat u mij verder kan helpen.

Wanneer ik mijn tickets voor 17 juni ontvang.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 15 juni 2016 om 08:16 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij gaan uitzoeken wat er precies is gebeurd met uw order. Uw had uw kaarten natuurlijk allang moeten hebben ontvangen. Wij zullen u vandaag hierover bericht sturen wat er is gebeurt en wanneer u precies uw kaarten zult ontvangen. Wij danken u enorm voor uw geduld en excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door klaasslootmans