Klacht: Betaald maar kan me formulier niet uitprinten meer, niet meer inloggen en geen contact krijgen met kiala

op 12 mei 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had betaald, moest een formulier uitprinten via Adobe. Kreeg hem niet geopend in Adobe en vervolgens was ik de pagina kwijt en kan niet meer inloggen en hem terug halen, vervolgens kan je beperkt aangeven wat er is bij klanten service en een antwoord krijg je niet en gewoon contact zoeken met ze is onmogelijk, dus al met al betaald en kan er niks mee. Weg gegooid geld. Nooit meer via Kiala voor mij. Waardoor ik nu dubbel kan betalen om het via post nl te moeten versturen waardoor ik nu 4€ plus 7€ kwijt ben.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik ze telefonisch gesproken heb en hun me print formulier weer hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LauraBakkernes