Klacht: Betaald maar geen waardebon

op 12 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb zojuist ene bedoeling gewonnen en betaald maar er staat nog steeds niet betaald ??

Als het is opgelost

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:54 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik help u graag bij het downloaden van uw waardebon.

De waardebon of e-tickets kunt u downloaden door in te loggen op VakantieVeilingen, te gaan naar mijn gewonnen veilingen en bij de betreffende veiling te klikken op de knop meer informatie. Daar ziet u vervolgens waar u uw waardebon kunt downloaden. Let op: op onze mobiele app ziet jouw omgeving op VakantieVeilingen er iets anders uit. De buttons waarop u moet klikken kunnen daarom afwijken.

Wanneer u de waardebon gedownload heeft, kunt u daarop vinden welke stappen u nog dient te ondernemen om te kunnen genieten van uw arrangement. Loopt u tijdens het reserveren van uw arrangement nog tegen problemen aan? Aarzel dan niet om even contact met ons op te nemen.

Ik wens u veel plezier van het arrangement toe!

Met vriendelijk egroet,

Diana
Webcare VV

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia151