Klacht: Betaald maar geen waardebon

op 12 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist ene bedoeling gewonnen en betaald maar er staat nog steeds niet betaald ??

Gewenste Oplossing:

Als het is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Ik help u graag bij het downloaden van uw waardebon.

De waardebon of e-tickets kunt u downloaden door in te loggen op VakantieVeilingen, te gaan naar mijn gewonnen veilingen en bij de betreffende veiling te klikken op de knop meer informatie. Daar ziet u vervolgens waar u uw waardebon kunt downloaden. Let op: op onze mobiele app ziet jouw omgeving op VakantieVeilingen er iets anders uit. De buttons waarop u moet klikken kunnen daarom afwijken.

Wanneer u de waardebon gedownload heeft, kunt u daarop vinden welke stappen u nog dient te ondernemen om te kunnen genieten van uw arrangement. Loopt u tijdens het reserveren van uw arrangement nog tegen problemen aan? Aarzel dan niet om even contact met ons op te nemen.

Ik wens u veel plezier van het arrangement toe!

Met vriendelijk egroet,

Diana
Webcare VV

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sophia151