Klacht: betaald, maar geen licentienummer ontvangen en heel slechte bereikbaarheid

De AVG internetsecurity zou verlopen op 22 juli, via een “buy now” optie de verlenging gekocht op 21 juli. Deze is afgeschreven. Ik ontvang n email met een proforma factuur waarna ik, na betaling daarvan n nieuw licentienummer zou ontvangen. Ik heb al meermalen het “hulpprogramma” op de avg site doorlopen zonder antwoord op de vraag. Mijn emailadres en koopgeschiedenis leveren op dat ik niet bekend zou zijn. De US en GB nummers blijken niet bereikbaar. Na veel zoeken n Nederlands telefoonnummer van een distributeur gevonden en gebeld: deze onderbrak mij al omdat ik blijkbaar niet de enige ben. Ik kreeg een 0900-8081 waar ik eindeloos “1ste in de wachtrij” ben… een email adres sales@avg.com waar ik mijn grieven heb neergelegd en een Engelstalig antwoord krijg dat t in behandeling is. Zelf vind ik nog: support@avg.nl waar ik dezelde mail naartoe heb gestuurd. Kortom: zeer slechte bereikbaar en service, en wel betaald maar geen bescherming!

Ik wil mijn nieuwe licentienummer eindelijk ontvangen op het emailadres waarop ik de proformafactuur heb ontvangen ( ben dus wel bekend in t systeem) zodat ik mijn bescherming weer kan activeren.Ook wil ik op hetzelfde emailadres een daadwerkelijke factuur voor mijn boekhouding ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corinnebakker