Klacht: Betaald maar geen eten ontvangen

op 20 maart 2020 over thuisbezorgd.nl in de categorie Websites - Online eten bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had gister eten besteld om te bezorgen en met ideal betaald
Naar een uur nog geen bevestiging te hebben ontvangen heb k Döner Mix gebeld en hun hebben niets ontvangen en leveren ook niet
Nou wil k zeker mijn geld terug
Maar naar veel klachten en mailtjes nog geen antwoord van thuisbezorgd.nl

Gewenste Oplossing:

Als k mijn geld terug heb
Geen tegoedbon of voucher
Want ga niet meer via hun bestellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over thuisbezorgd.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over thuisbezorgd.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Connermama