Klacht: betaald maar bestelling niet bevestigd en bezorgd

op 03 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb op 27 november 2017 een betaling gedaan na een bestelling op Wish. Het bedrag is afgeschreven maar ik heb geen bevestiging ontvangen, in mijn bestelgeschiedenis staat dat ik niets heb besteld en via de mail kreeg ik bericht dat de betaalde artikelen nog staan te wachten in mijn winkelwagentje. Het ziet er naar uit dat ik dus wel betaald heb, maar niets geleverd krijg. Hoe krijg ik mijn geld terug? Of mijn bestelling geleverd?

Wanneer ik mijn geld terug krijg of mijn bestelde goederen geleverd krijg.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 04 december 2017 om 09:35 geantwoord

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Worldpay

Heeft op 04 december 2017 om 11:02 geantwoord

Worldpay neemt geen verantwoordelijkheid in deze. Wanneer een klant iets betaald, zou er een check moeten zijn dat het bestelde artikel ook daadwerkelijk wordt verzonden. Geld innen zonder tegenprestatie leveren is niet integer. Regel dit met de bedrijven namens wie je deze service levert. Schuif niet je verantwoordelijkheid af en laat vooral de consument niet de dupe zijn van een falend systeem.

Reactie van de melder van de klacht Ragazza_68

6 maanden geleden - Ik heb klacht ook bij Wish neergelegd. Wish heeft via Klarna de order geannuleerd en ik krijg het geld terug gestort. Klacht naar tevredenheid opgelost al heeft t een tijdje geduurd.

Alle klachten die gemeld zijn door Ragazza_68