Klacht: Betaald en geen levering

op 19 oktober 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben bij hollister Co kleding besteld en kregen geen confirmation nummer van de bestelling na afschrijving van het geldbedrag. Er was niks besteld, volgens hun systeem vertelde ene Laurie mij. Zij hadden 11 cijfers nodig van de ordernummer maar op de bestelling staan 12 nummers. Dan was er niks besteld volgens haar. Maar het geld is wel afgeschreven!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug! Wel je geld kwijt en geen bestelling/ levering! Opnieuw bestellen was het advies, echt niet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Petrajpw