Klacht: betaald en geen avg

op 05 augustus 2016 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

43.99 euro betaald na vier dagen bericht inloggen en er staat gewoon We have found no records of your orders in our system.
Geen code niets .gebeld 0900-8081 (0.90 p/min) na tien minuten aan de beurt wordt de lijn verbroken .Voel me opgelicht en bestolen NOOIT GEEN AVG MEER als dit niet goed komt

Gewenste Oplossing:

Krijgen waar voor ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Reactie van de melder van de klacht maarten messemaker

11 maanden geleden - Ls bij deze wil ik Maarten Messemaker aangeven dat AVG mij nu wel de juiste installatie gegevens heeft verstuurd, en het werkt. Bij deze nog dank dat ik mijn klacht bij U neer mocht leggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maarten messemaker