Klacht: betaald

op 24 juni 2017 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik heb bij jullie een abonnement aangenomen maar hij doet niets hoe kan dat ik heb voor een jaar betaald 14 99 per maand voor een jaar is dat 170 iets meer maar hoe dan ook hij doet niets

Gewenste Oplossing:

als mijn abonnement het doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Parship

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Parship nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 30 juni 2017 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Pietje,

Graag zou ik op uw klacht in willen gaan.
Ik kan geen geplaatste bestelling vinden. Kunt u zo spoedig mogelijk op mijn e-mail reageren die ik u via de klantenservice van Parship heb gestuurd? Daarmee kunnen wij zeker snel tot een oplossing kunnen komen.
Hartelijk dank.

Met vriendelijke groeten,
Nico Teeuwen
Parship WebCare

Alle klachten die gemeld zijn door pietje25