Klacht: Betaal meer voor kind dan voor een volwassenen persoon in 2 pers kamer?

op 02 oktober 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb geboekt on-line voor een reis van 2 personen naar Corfu.
Ik betaal bij berekening prijs meer voor een 2 persoons kamer met bezetting 1 volw en 1 kind,dan dat je met 2 volwassen personen zou gaan?
Hoe leg je dit uit? Het verschil is 35 euro .
Geboekt op 30 sept Roda Beach hotel van 7/8/18 tot 14/8/18 all incl.,de berekening is gebeurd zonder enige korting van vakantiebon van 500 euro in mindering te brengen,maar heeft volgens mij toch niets te maken met berekening reissom.
Ik heb nog niet betaald,heb ook nog tijd tot 4/10 om voorschot te betalen. Dit snap ik niet,normaal zou je meer moeten betalen voor 2 volwassen personen,toch?
Graag hierover asap antw.
Een ontevreden klant!

Als de 35 euro in mindering wordt gebracht voor mijn dossier,wat niet meer dan normaal is! Anders nooit meer Neckermann
Dossiernummer 51590155

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Neckermann Reizen

1 maand geleden - Geachte heer van den Troost. Wij zien aan je boeking dat je via Neckermann België hebt geboekt. Wij verzoeken u dan ook uw klacht voor te leggen aan Neckermann in België. Zij zullen het verder afhandelen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Van den Troost

1 maand geleden - Tot welk E-mail adres moet ik mij melden in Belgie?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 02 oktober 2017 om 21:18 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Kroost,

Wij raden u aan om op https://www.neckermann.be/nl/klantendienst te kijken hoe u het beste Neckermann België kunt contacten.

Wij gaan er van uit u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en gaan er van uit dat Neckermann België u hierbij kan helpen. En wensen u een goede reis toe.

Met vriendelijke groeten,

Neckermann Nederland.

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:37 geantwoord

Triest dat ik dit nu nog zelf een mail moet sturen naar Neckermann Belgie , stuur dat toch gewoon door naar je collega's in Belgie ... maak het je ontevreden klant dan ten minste gemakkelijk!
Gemakkelijke praktijken..los het zelf op .

Alle klachten die gemeld zijn door Van den Troost