Klacht: Bestolen van waardevolle spullen

op 02 september 2017 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

van de week vakantie gehad bij landal vennenbos in hapert naar een kwartier zwemmen zijn we naar de kluisje gegaan om een telefoon te pakken toen kwamen we er achter dat ons kluisje bijna leeg was alleen onze schoenen lagen er nog in badmeester gehaald en die vond het allemaal maar heel vreemd nog een paar keer gekeken en nergens onze kleding en waardevolle spullen mobiels en portemonnee uit eindelijk zijn onze kleding weer gevonden maar onze waardevolle spullen niet
we hebben we ons snel omgekleed moesten we maar een meldingspapier invullen wat we kwijt waren en dan naar de receptie lopen dit is niet dichtbij het zwembad daar uiteindelijk de politie kunnen bellen dat we bestolen waren en dat dus de dader of daders dichtbij konden zijn en dat ze op beeld stonden helaas is dit s avonds gebeurt dus konden we geen officele aanklacht indienen en dus geen beelden bekijken hiermee was het dus afgesloten en moesten we ons maar redden
omdat onze vakantie dus helemaal bedorven was en we hadden geen geld meer dus maar alles ingepakt en naar huis gaan was onze enigste optie worden we maar afgescheept met fijne reis en tot ziens

ze hadden op zijn minst wat behulpzamer kunnen zijn met aangifte en een andere protocol kunnen hebben over de kluisjes en gang van zaken na diefstal

daarbij hadden ze ons de dagen die we dus nu niet zijn geweest terug kunnen betalen/ te goed doen we hebben dus nu vier dagen minder vakantie gevierd

op zijn minst een drankje of wat ook maar kunnen aanbieden voor de schrik

en tegemoet komen met eventuele schade die we nu moeten lijden denkend aan
passen aanschaffen
en inkomsten die we missen doordat we niet kunnen werken omdat er een taxipas ontbreekt
evt een toegemoet komen van nieuwe telefoons
want in het huisje zijn ook geen kluizen waar je waardevolle spullen in kunt bergen dus je moet ze wel meenemen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 28 september 2017 om 14:46 geantwoord

Beste lezer,

De gast is inmiddels schriftelijk door ons beantwoord en de klacht is afgehandeld. Er is een e-mail naar de gast gestuurd.

Gastenservice Landal GreenParks

Beste lezer,

Gastenservice Landal GreenParks

Heeft op 30 september 2017 om 20:44 geantwoord

Vind het een beetje matig

Bericht van Landal GreenParks

1 maand geleden - Vanuit het park is, uit coulance, een tegemoetkoming geboden waarop de gast inmiddels naar ons toe heeft gereageerd en waardoor de klacht nu is afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door anoniem1992ibk